Rytuał zjednoczenia z Cthulhu
Tenebrous
W rytuale tym uczestniczą cztery osoby: ten, który przyjmie
w siebie Cthulhu, Najwyższego Kapłana Dawnych Bóstw, Kapłan
bądź Kapłanka i dwoje czcicieli.
Świątynia Cthulhu powinna być słabo oświetlona. Kadzidło
ma być czymś, co przepełni powietrze podwodną atmosferą
(ewokując zatopione R'lyeh). W pomieszczeniu nie powinno być
podobizn Boga, jako że objawienie będzie miało miejsce tylko
przez jednego z uczestników. Nie nosi się też w tym rycie
specjalnych szat ani amuletów.
Potrzebne są następujące magiczne narzędzia:
Sztylet i kielich (przed rytuałem napełniony słoną wodą,
symbolizującą podwodny grób Cthulhu) oraz dwa bębny, każdy z
nich trzymany przez jednego z czcicieli.
Rysujemy białą lub niebieską kredą symetryczny trapezoid,
skierowany najkrótszym bokiem na zachód (R'lyeh). Po tej
stronie siada w trapezoidzie ten, który ma przyjąć w siebie
Cthulhu. Kapłan lub Kapłanka siada naprzeciwko, po stronie
wschodniej, zaś Czciciele na północy i południu. Gdy zapadnie
cisza, rytuał się rozpoczyna.
Stojąc, Kapłan(ka) Cthulhu odprawia rytuał odganiający,
rysując sztyletem Znak Starszych (nie odwrócony pentagram,
który kreślimy poczynając od lewego dolnego ramienia) we
wszystkich kierunkach świata, zaczynając od zachodu i
poruszając się następnie w kierunku przeciwnym do ruchu
wskazówek zegara.). Za każdym nakreśleniem pentagramu
Kapłan(ka) wzywa następujące bóstwa: na zachodzie CTHULHU; na
południu YOG-SOTHOTH; na wschodzie HASTUR; na północy
SHUB-NIGGURATH.
Teraz Kapłan(ka) siada naprzeciw tego, kto ma stać się
siedzibą Cthulhu, i wypowiada Zew Cthulhu:
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh
wgah'nagl fhtan"
(W tym domu w R'lyeh czeka w uśpieniu zmarły Chtulhu)
Reszta uczestników odpowiada:
"Ia! Ia! Cthulhu fhtagn"
(Tak! Tak! Cthulhu śpi!)
Kapłan(ka) rozpoczyna zawodzić skróconą
wersję Zewu Cthulhu, jak mantrę lub inwokację:
"Cthulhu R'lyeh fhtagn"
(Cthulhu śpi w R'lyeh)
Czciciele dołączają się do śpiewania
mantry, akompaniując na bębnach, aby przyciągnąć Bóstwo do
Świątyni rytmicznym dźwiękiem. Siedzący na zachodzie
zachowuje milczenie, jako że ma pozostać otwarty na opętanie
przez inwokowaną godformę. Aby to posiąście ułatwić,
powinien on skoncentrować się z całych sił na wizualizacji
podobizny Cthulhu i identyfikacji tegoz wizerunku z własnym
ciałem i umysłem. Dlatego też pozycja jego ciała powinna być
tą, jaką się tradycyjnie łączy z Cthulhu - w rozkroku lub
siedząc z rozłożonymi nogami, z dłońmi na kolanach. Reszta
uczestników powinna dokonać projekcji włsnych wizualizacji
Cthulhu na postać Posiadanego .
Gdy obecność Bóstwa będzie wyczuwalna wewnętrz trapezoidu
(co się zazwyczaj objawia zauważalnym spadkiem temperatury),
Kapłan(ka) zaczyna przekazywać energię Posiadanemu magicznymi
gestami lewej dłoni, co dzieje się w zgodzie z rytmem bębnów
i mantry - w ten sposób ciało Posiadanego staje się pełnym
Mocy magnesem dla Inwokowanego, a jednocześnie czymś
umożliwiahjącym mu fizyczne zamanifestowanie się.
W chwili "opętania" moc i tożsamość Wiekiego
Boga Cthulhu znajdą się w ciele Posiadanego. W ostatniej chwili
przed całkowitym posiąściem, Posiadany wykrzykuje głośno
imię Cthulhu i w Świątyni zapada cisza. Kapłan(ka) trzyma
przed nim kielich, aby zebrać w nim negatywnie naładowane
emanacje Mocy Cthulhu (sny R'lyeh)
Gdy wszystkie sny Chtulu zostaną już wyciągnięte z
Posiadanego (pozostawiając go w stanie wyczerpania fizycznego i
emocjonalnego), Kapłan(ka) daje je do wypicia (zawarte w słonej
wodzie, będącej medium) najpierw Posiadanemu, potem dwóm
Czcielom, a w sam(a) biuerze udział w komunii.
Po rozdaniu komunii Kapłan(ka) powtarza odegnanie, ponownie
kreśląc czterokrotnie sztyletem Znak Starszych i powtarzając
odpowiednie imiona bóstw. Zwracając się znów na zachód,
ogłasza rytuał zjednoczenia z Cthulhu za dokonany, a
Świątynię za zamkniętą. Uczestnicy mogą teraz opuścić
Świątynię, przepełnieni trans-Yuggothiańskimi energiami
Wielkiego Boga Cthulhu.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plteen-mushing.xlx.pl