ďťż

plyn

Lemur zaprasza

KURS FLASHA - PŁYNNE ANIMACJE
Tworzenie aminacji klatka po klatce jest zbyt uciążliwe i nie zawsze
człowiek może zrobić idealne przejście między jednym a drugim kształtem.
Dlatego Flash daje nam możliwość ustawienia klatki początkowej, końcowej
i ilość klatek między nimi których zawartość sam wygeneruje.

Kolejną podobną rzeczą jest poruszanie się obiektów. Można ustawić
klatkę początkową, końcową i ilość klatek między nimi. Obiekt będzie
poruszał się z punktu 1. ustawionego w pierwszej klatce do punktu
drugiego ustawionego w ostatniej klatce. Będzie to niestety ruch w
lini prostej. Na szczęście we flashu można zrobić ruch po torze. We flashu można zrobić następujące transformacje:
Zmianę położenia sembolu
Przeskalowanie symbolu
Zmiana przeźroczystości symbolu
Ruch symbolu po torze
Oczywiście można podczas jednej transformacji wykonywać parę zmian.
Zmiana kształtu grafiki (nie dotyczy symbolu)
Zmiana koloru grafiki (nie dotyczy symbolu)


(c)2000 Michał Koperkiewicz - www.kopringo.cad.pl, www.tworzenie.stron.prv.pl.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • teen-mushing.xlx.pl
  • Wątki
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Lemur zaprasza