ďťż
Lemur zaprasza
KURS FLASHA - PŁYNNE ANIMACJE Tworzenie aminacji klatka po klatce jest zbyt uciążliwe i nie zawsze człowiek może zrobić idealne przejście między jednym a drugim kształtem. Dlatego Flash daje nam możliwość ustawienia klatki początkowej, końcowej i ilość klatek między nimi których zawartość sam wygeneruje. Kolejną podobną rzeczą jest poruszanie się obiektów. Można ustawić klatkę początkową, końcową i ilość klatek między nimi. Obiekt będzie poruszał się z punktu 1. ustawionego w pierwszej klatce do punktu drugiego ustawionego w ostatniej klatce. Będzie to niestety ruch w lini prostej. Na szczęście we flashu można zrobić ruch po torze. We flashu można zrobić następujące transformacje: Zmianę położenia sembolu Przeskalowanie symbolu Zmiana przeźroczystości symbolu Ruch symbolu po torze Oczywiście można podczas jednej transformacji wykonywać parę zmian. Zmiana kształtu grafiki (nie dotyczy symbolu) Zmiana koloru grafiki (nie dotyczy symbolu) (c)2000 Michał Koperkiewicz - www.kopringo.cad.pl, www.tworzenie.stron.prv.pl. |